maandag 14 januari 2008

Wat een dag!!!

Nadat Christ zich de hele ochtend met het verbouwen van de wc had beziggehouden was het tijd om naar een nieuwe WC pot op zoek te gaan... Dus wij naar Venlo...

Eerst zijn we nog ff naar Leenbakker geweest om te vragen hoe het zit met onze bank maar ze wisten nog niets. Vervolgens bij de Praxis een mooie pot gekocht. Als laatste zijn we nog bij de Gamma geweest voor een klokthermostaat en in Sevenum zijn we nog wij de Action en de bakker geweest.

Eenmaal thuis was ik mijn portemonee kwijt! Wij dus als een speer terug naar Sevenum maar er was natuurlijk niets meer te vinden. Eenmaal in Horst heb ik mijn bankpasjes laten blokkeren en heb ik aangifte gedaan bij de politie. Christ is ondertussen terug naar Venlo gereden voor een kopie van de kassabon (ivm ons bouwdepot).

Eenmaal thuis ging de telefoon...

Mijn portemonee was gevonden!!! Helaas zonder het net gepinde geld, maarja... al mijn pasjes zaten er in elk geval nog in. Dus ik weer terug naar Sevenum om 'm op te halen... Ik ben toch wel opgelucht dat ik m'n portemonee weer terug heb...

Geen opmerkingen: