donderdag 26 juni 2008

Ria tagged me!

Ehhhh Ria.... Wat is dat 'tagged'???
Oh, je wil dat ik deze vragen beantwoord? Nou, vooruit dan maar.... Maar dan wel in het nederlands...

1. What did I do 10 years ago. '
Toen had ik een zware baan als merchandiser en woonde ik samen met een man die me bedrogen heeft. Maar ik was ook een zeer fanatiek stijldanseres en was zo'n 5 dagen per week in de dansschool te vinden.
2. Five things I need to do today.
Drie collega's persoonlijke begeleiding geven, vergadering bijwonen, ToDo lijst maken met Christ, Was opbergen en Op tijd naar bed!
3.What is my favorite food?
Grieks, Sinasappel ijs van Passi, Franse kaasjes, Asperges op mamma's wijze.
4. What would I do if I was a miljonaire?
Een wereldreis maken of een reisbureau starten of vrijwillegers werk gaan doen en een huis bouwen dat helemaal perfect bij ons past. (en geen enkele consessie doen!)
5. Places I have lived before.
Geboren in Horst, Op kamers in Boxtel, Op mezelf in Horst, met Christ naar Maasbree, tijdelijk in Blerick en nu weer in Horst...

Zo... dat zijn mijn antwoorden...

Enne... ik ga slechts 1 persoon taggen... Annemarie! Jij mag, als je zin hebt...

PS Ben eigenlijk niet zo dol op dit soort doorstuur dingen...

Geen opmerkingen: