maandag 11 augustus 2008

Toeval...??

Dit bericht staat ook op de weblog van Manita/Special memories maar ik wilde het hier toch ook niet laten ontbreken...
Vlak voor mijn vakantie was ik bij Manita in de winkel en zag ik daar de papierlijn 'Spring & Summer' van American Crafts liggen. Één vel (Cumcumber Sandwiches no. 34450)viel mij meteen op. Ik had geen idee waarom of waarvoor maar dat vel MOEST mee naar huis. Thuis heb ik het pakketje op tafel gelegd met dat vel bovenop en ben op vakantie gegaan.

Enkele dagen na mij vakantie kwam ik thuis met een paar afgedrukte foto's en onder het kijken ging de bel. Ik heb de foto's op tafel 'gegooid' en ben weggelopen... Toen ik evenlater weer terug kwam lag de basis van deze layout op tafel en wist ik waarom ik dat bewuste vel papier mee moest nemen!

Toeval? Of toch niet...


Geen opmerkingen: