donderdag 20 november 2008

Een vast contract

Eindelijk is het dan zo ver en heb ik een vast contract gekregen bij Arvato!
Na 9,5 maanden als uitzendkracht en 2x een jaar op tijdelijk contract heb ik dan nu een contract voor onbepaalde tijd. Het is maar een papiertje maar voor mij is het veel meer...
Toen ik in juli 2004 m'n vaste contract bij het VX reisbureau vaarwel zij voor een tijdelijk contract bij een francise VX was dat (achteraf) nou niet bepaald de meest verstandige keuze. Het heeft me 4,5 jaar gekost maar nu heb ik het gevoel dat ik die verkeerde beslissing achter me heb gelaten. Het klinkt misschien allemaal een beetje zwaar maar zo voelt het nu eenmaal...

Weet je wat nu zo leuk was... Dat vooral de meeste teamleden van het team dat ik als kwaliteitsmedewerker begeleid zo vreselijk blij voor me zijn!

En, wat ook wel leuk was... Dat Christ en ik vanavond naar de Griek zijn geweest om het te vieren...

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd meid! Lekker hoor...
In zeker in deze tijd....

Groetjes,
Claudia