donderdag 8 januari 2009

Een andere baan!

Jaja, het is me uiteindelijk toch gelukt om een andere functie te krijgen!

Op 24 dec. was het NEE
Op 31 dec. werd het MISSCHIEN
Op 6 jan. werd het JA en ook weer NEE
En op 7 jan. (gisteren 09.00 uur) werd het dan toch JA

Ik zou a.s. maandag in training gaan...

MAAR om 10.00 uur kreeg ik te horen dat ik om 12.00 uur al zou starten!
En toen ik om 10.15 ging pauzeren werd dat ineens 11.00 uur!

En dus ben ik sinds gisteren 11.00 uur geen kwaliteitsmedewerker meer maar publieksvoorlichter in wording...

Groot voordeel is dat ik gewoon bij het zelfde bedrijf kan blijven. Nadeel is dat de training 10 weken duurt en dat dit fulltime is... Verder zijn de werktijden tussen 08.00 - 20.00 uur... Dus dat zal wel even wennen worden...

Maar ik heb er wel veel zin in...

1 opmerking:

Marielle zei

wat leuk voor je zeg ik wens je heel veel plezier en succes met je nieuwe functie

groetjes marielle