vrijdag 6 februari 2009

Ik ben getagd door Manita

en dat houdt het volgende in:

"You have to open the sixth folder on your computer or hard drive, take the sixth picture there and publish it on you blog. Of course we want to hear the story behind it :) The tag you have to pass on!"

Zo dus dit is de foto geworden...

Op deze foto uit 1996 staan mijn ouders samen met vrienden. Ze gingen elk jaar met z'n allen naar een carnavalsbal en verkleedden zich dan naar het thema van de avond. Ik heb geen idee wat het thema in 1996 was maar ik weet wel dat ze echt voedsel uitdeelden! In de kar op de foto zat dan ook een accu met een warmhoudplaatje!!!

Ik tag Mariëlle (Poohscrap) en Annemarie!

Dames, voel je niet verplicht om mee te doen, maar het is wel leuk...

groetjes Judith

Geen opmerkingen: