woensdag 22 april 2009

De terugkeer van (een beetje) inspiratie...

De afgelopen weken waar echt dramatisch... Geen idee waarom maar het scrappen wilde maar niet lukken! Ik heb dan ook niet zo veel gedaan.

Maar nu lijkt het erop dat het dan toch weer op gang komt, gelukkig.

Chris heeft na 25 jaar besloten dat het genoeg is geweest met het zaalvoetballen. Ik was bij zijn laatste wedstrijd aanwezig en heb foto's gemaakt. Die foto's hebben heel wat mee gemaakt voor ze op deze layout terecht kwamen. Ze hebben op 3 verschillende manieren vastgeplakt gezeten maar ik heb het telkens weer losgehaald...
Ik was nog vergeten om de maart pagina van mijn jaarboek te laten zien! Nou, hier istiedan:
























Ook de pagina van april is zo goed als klaar, dus die komt al snel.

Geen opmerkingen: