zondag 26 april 2009

Special Memories Scrapbook dag

Gisteren was het dan alweer voor de 5e keer tijd voor de Special Memories scrapboekdag.
Net als vorige keer vond deze plaats in een blokhut in Helden omdat er in de winkel simpelweg geen plaats is voor 42 man!

Nadat Christ en ik de broodjes hebben gehaald heeft Christ me afgezet bij de blokhut. Samen met Cora, José, Dorine, Paulien, Yvon, Diny en Manita hebben we in een uur tijd de blokhut omgebouwd tot een scrappersparadijsje. Kompleet met winkeltje en catering.

In de eerste workshop hebben we een gaaf moekje gemaakt met Rood/Wit/Blauw papier van Jenni Bowlin. Zo leuk! Het boekje is (natuurlijk) nog niet af, dus dat kan ik nog eeven niet laten zien...

De tweede workshop was een hanger van gaaf ribkarton en Vintage Yummy papier van Sassafras. Ik heb er een LO van gemaakt omdat ik geen plaats heb om een hanger op te hangen en ik dat dan zonde vind. De LO heb ik wel afgekregen en ik vind 'm erg leuk geworden.

De laatste workshop was een boekje met papier van BasicGrey. Hele vrolijke kleurtjes dus heel geschikt voor een zomers boekje. Ik ben er alleen helemaal niet meer aan toe gekomen !

Tussendoor kregen we een heerlijke lunch en 's avond kregen we frietjes en koude schotel. Toen de frietjes binnen kwamen heb ik me samen met Diny en later Paulien op het verdelen gestort en zodoende had iedereen binnen 10 minuten z'n bordje en even later z'n maagje vol.

Bij het naar huis gaan werden we ook nog verrast met een leuke goodiebag... De dag was dus weer zeer geslaagd... Nu op naar Oktober voor Cherrie Pie weekend...

Geen opmerkingen: