maandag 1 juni 2009

Pinksterweekend

Afgelopen zaterdagochtend zijn Christ en ik 's ochtends richting Nuenen vertrokken. Ramon (neefje van Christ) kreeg de Keeperscup van zijn voetbalclub. Daar heb ik natuurlijk foto's van gemaakt met mijn nieuwe lens. GAAF...


's Middags zijn Christ en ik Eindhoven in gegaan en hebben we lekker gewinkeld. Om 16.00 uur zijn we naar Que Pasa gegaan. Dat is een Spaans restaurant in de Dommelstraat. Daar hebben we heelijk op het teras gezeten, mensen gekeken en genoten van de heerlijke tapas. En tenslotte zijn we naar de bioscoop geweest.Angels and Demons is GEWELDIG. Ik heb de hele film zitten trillen van de spanning... Maar wat is ie gaaf! Nog mooier als The Davinci Code...

























Gisteren hebben we samen met mijn moeder geprobeert een ANWB/ADAC route te rijden maar we zijn ergens in Duitsland de bordjes kwijt geraakt. En vervolgens was de TruusTruus (navigatie) van mijn moeder ook nog de weg kwijt, hihi. Maar het was wel gezellig.

Vanmorgen hebben we een wandeling naar Interchalet gemaakt en hebben we ons georienteerd voor onze achtertuin. Vervolgens hebben we helemaal niets meer gedaan... Heerlijk...
Morgen heb ik mijn roostervrije dag dus mijn weekend duurt nog een dagje langer... ook erg lekker...

Geen opmerkingen: