dinsdag 21 juli 2009

Pandora

Sinds vorig jaar heb ik een Pandora armband. Die heb ik gekocht van het geld dat ik gekregen had op mijn verjaardag. Dit jaar heb ik met mijn verjaardag kralen en geld gekregen. Hoog tijd om mijn verzameling mét bijbehorende verhaal eens te vertellen. (Scrapidee!)

Omdat een armband zonder kraal ook wel een beetje raar was heb ik in juli 2008 met de armband ook het 'spookje' gekocht.

Toen we op vakantie gingen naar de VS vond ik dat een goede reden om ook (mijn favoriet) het 'koffertje' toe te voegen.


Op St. Thomas waren de klemkralen net zo duur als de kralen én belastingvrij. Dus heb ik deze twee klemkralen meegenomen.

Op 24 november 2008 waren Christ en ik voor de wet 5 jaar getrouwd. daarom kreeg ik deze kraal van hem.

Het gebeurde me weleens dat ik bij het afdoen van de armband bijna een kraal verloor. daarom wilde ik het speciale kettinkje aanschaffen. De juwelier adviseerde echter om er nog een klemmetje bij te zetten. Dat heeft het zelfde effect.


Voor mijn verjaardag in 2009 kreeg ik van Christ deze twee kralen. Een bling bloemmetje en mijn sterrenbeeld.

Van Anita, Huub, Yannick en Ramón kreeg ik voor mijn verjaardag deze 'hartjes'.

Mijn nichtjes Stefanie bracht voor mij dit Girafje mee. (Een girafje omdat Steeffie en ik daar samen een 'geheimpje' over hebben)


Van het gekregen geld voor mijn verjaardag van Tante Maria, Ome Geert, Sascha, Yves, Elyse en Nicole heb ik het 'kadootje' en het 'meisje' gekocht.

Nu blijft alleen de vraag over.... Welke kraal zal de volgende zijn???

1 opmerking:

Cora zei

Zooo schattig!!! wel leuk zo'n armband met een verhaal!! tja en je volgende?? we laten ons verassen!!