zondag 9 augustus 2009

Webwinkel















Net als elke scrapper (kan me niet voorstellen dat er scrappers zijn die dit niet hebben) heb ik bergen met scrapgoodies die ik ooit heb gekocht maar nooit (of zelden) heb gebruikt. Nu heb ik al eens gebruik gemaakt van Marktplaats en Speurders maar dan blijf je bezig met advertenties vernieuwen en reageren op ondermaatse biedingen en zo...
Dan kan anders...heb ik bedacht...

Vanaf vandaag kun je mijn 2e hands scrapgoodies en ook nog een paar andere goodies vinden op "Scrapgoodies by Kikimeisje".

2 opmerkingen:

Cora zei

wat een geweldig idee zeg!!! enne ik ken het fenomeen OE hebbe en dan er niks mee doen!! haha... hmm misschien ook iets voor mij zo'n mini winkeltje....

STRAK PLAN JUDITH!!!

Marielle zei

Wat een leuk idee zeg...en ja ik ken het ook ik heb ook vaker spulletjes waar ik niks meer mee doe hhihihi

Er staat een cadeautje voor jou op mijn blog

Liefs Marielle met de kleine spruit in de buik