dinsdag 20 oktober 2009

Ik heb 'm!

Maanden geleden kwam ik op een Amerikaanse website een clearstamp tegen die ik errug gaaf vond. Maar eerlijk is eerlijk, ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik er mee zou moeten doen! Dus heb ik 'm niet besteld...
Toch bleef het door mijn hoofd spoken.
Een week of 6 geleden besloot ik dat ik 'm toch wilde maar dan niet vanuit de VS want dat zou me te veel porto kosten. In Nederland was ie ondertussen ook verkrijgbaar maar greep ik steeds mis... Na wat gegoogle ontdekte ik een webwinkel
die 'm had... Zaterdag avond heb ik 'm besteld. En toen kreeg ik gisteren een e-mail dat ie daar ook net uitverkocht was. BALEN DUS.

Uiteindelijk ontdekte ik nóg een adres.
En daar heb ik 'm vandaag gekocht. Ben d'r zooooo blij mee:

























Via www.fontcapture.com heb ik van mijn eigen handschrift een computerfont gemaakt. Ik ben nog niet helemaal tevreden maar voor een eerste
poging is Kikimeisje01 toch wel goed gelukt:















En dan heb ik tenslotte van Cora ook nog deze scrapaward gekregen. Thnx Cora!

Het is de bedoeling dat ik 'm doorgeef aan 9 mensen én dat ik 10 eerlijke dingen vertel. Het doorgeven vind ik erg lastig omdat zo'n beetje iedereen 'm al eens heeft gehad... Dus... geeft ik 'm door aan iedereen die 'm nog niet gehad heeft en op mijn blog komt...















En dan nog die 10 eerlijke dingen...

1. Ik zit niet bepaald in goed in 'm vel momenteel maar ik merk dat het langzaamaan weer beter gaat en dat geeft me moed.
2. Ik prijs me rijk met de liefste echtgenoot van deze aardbol. Hij gaat niet altijd mee in wat ik wil maar ik hecht veel waarde aan zijn mening en hij aan de mijne.
3. Wanneer ik scrap kan ik alles om mij heen helemaal vergeten. Heerlijk.
4. Echte vriendschap is erg belangrijk voor mij.
5. Ik ben 36 maar voel me 26. (Ja, echt...)
6. Het is best lastig om 10 eerlijke dingen die het vermelden waard zijn te bedenken!
7. Ik kan niet wachten tot Christ en ik weer gaan skiën in Frankrijk.
8. Ook zijn we alweer plannen aan het maken voor de zomer van 2010, ook al hebben we helemaal nog geen goedkeuring voor verlof!
9. Ik wil heeeeeeel graag een E-reader maar die zijn zooooooo duur!
10. Ben erg blij dat dit al nr. tien is, hihihi

Geen opmerkingen: