dinsdag 2 februari 2010

Slapen met een CPAP...

Gisteren heb ik mijn CPAP machine opgehaald bij de servicemedewerker van Vivisol. Hij heeft alles uitgelegd en gisterenavond was het dan zover...

Ik had de machine al geinstaleerd omdat ik de hele avond naar een crop zou zijn (was gezellig dames!), dus dat scheelde in voorbereiding. Toen Christ en ik gingen slapen heb ik het masker opgezet en de op de startknop gedrukt. Tja, en dan maar proberen te slapen.

Uiteindelijk heb ik het tot 03.00 uur volgehouden. Toen was ik voor de derde keer wakker en vond ik het welletjes voor de eerste nacht. De servicemedewerker had me verteld dat dat ook geen enkel probleem was. Als iki er maar voor zorgde dat ik het masker telkens iets langer op houd. De eerste nacht minimaal 2 uur en dan opbouwen. Nou, ik heb het meteen 4 uur volgehouden dus dat zit wel goed.

Nu heb ik alleen last van een drukplek. Daar moet ik mee opletten en even in de gaten houden dat het niet erger word...

Geen opmerkingen: