vrijdag 19 november 2010

Soms is de makkelijke weg de goede weg....

En moet je een beslissing nemen die je eigenlijk niet wil nemen maar simpelweg de beste is!

Toen eind september duidelijk werd dat Oad Reizen weg zou gaan bij Arvato ben ik me gaan oriënteren op de mogelijkheid om naast 24 uur Arvato als zelfstandig reisadviseur aan de slag te gaan. De besprekingen waren in een vergevorderd stadium en ik moest eigenlijk alleen nog een handtekening zetten onder het franchise contract...

En toen kwam de weifel...

Is het al het werk wel waard?
Kan ik er wel aan gaan verdienen?
Kost het in de eerste jaren niet veel te veel geld?
Is het risico niet veel te groot?
En ga zo maar door...

Dinsdagavond hebben Christ en ik de knoop doorgehakt... Ik ga het niet doen...

Het is de makkelijkste weg maar ik denk ook de juiste weg...

De vraag is nu alleen 'wat nu?'
Daar moet ik nog eens wat nachtjes over slapen...

1 opmerking:

Lian zei

soms is de makkelijke keuze ook een moeilijke keuze hoor ;)