vrijdag 8 juli 2011

Belofte maakt schuld...

Voor mamma heb ik een kaart gemaakt voor een 80 jarige. Dat is deze kaart geworden:

Maar eerlijk is eerlijk... eigenlijk vond ik aan deze kaart alleen het strikje mooi gelukt!

Daarom ben ik nog eens aan de slag gegaan en daaruit is deze kaart ontstaan:

En die vind ik dus wel mooi...
Mamma kon niet kiezen en heeft ze allebei meegenomen. Ik weet nog niet wat de jarige er van vond, maar dat hoor ik vast nog wel eens...

O, en dan die belofte... Ik had beloofd om deze kaart nog helemaal te laten zien... De verjaardag is inmiddels geweest en de kaart is gegeven dus bij deze:

Zoveel werk heb ik nog nooit in een kaart gestoken! Ik heb gewerkt met de Sew Easy, Hotfix, een die van Tim Holz, een pons van Martha Stewart en verder inkt, stempels, schuurblokje en glossy accents!




En tenslotte wil ik nog een aantal foto's van mijn laatste megaproject laten zien... Ik wilde het eigenlijk insturen voor een magazine of winkel maar het komt er maar niet van...




















Geen opmerkingen: