vrijdag 19 augustus 2011

Nog 3 te gaan...

Je zou kunnen zeggen dat ik een soort eindsprint aan het trekken ben... Eind vorig jaar had ik me voorgenomen dat ik het cruisealbum van 2010 vóór de vakantie van 2011 af zou maken... En dat betekende dus dat ik nog zo'n 15! layouts moest maken. Iets waarvan ik inmiddels dacht dat dat niet zou lukken omdat me de inspiratie ontbrak voor deze layouts... Maarja, thuis zitten heeft ook zo z'n voordelen... En de afgelopen dagen heb ik een inhaalslag gemaakt.

Ook dit keer heb ik een layout uit Scrapbook Magazine (34) gelift.


3 opmerkingen:

Yvon zei

Hihi ken het probleem jah. Zo liggen er van mij ook een hoop foto`s te wachten tot ze een keer worden opgeplakt. Succes met de volgende pagina's. Deze ziet er in iedergeval goed uit.
Groetjes Yvon

Linda! zei

Het ziet er weer leuk uit ! Succes met de andere layouts, ben benieuwd naar het eindresultaat! Fijn weekend!

Anoniem zei

Mooi hoor! Heb je die swirls helemaal zelf ge-hot-fixt ??

Joanie