donderdag 5 januari 2012

Ja ja, ook ik ben weer gestart met een jaarboek...

Dit keer heb ik mijn Flows uit elkaar gehaald en daar heb ik een boek van gemaakt. Ik hoor nu mensen denken dat dat zonde is???? En dat vond ik ook lange tijd... Maar die Flows die lagen maar stof te happen en daar heeft natuurlijk niemand iets aan...


Dus na wat snijden, knippen en plakken was dit het resultaat:



Het boek was al een hele tijd klaar maar aangezien het nu toch echt 2012 is, heb ik een beginnetje gemaakt. Omdat er niet zoals vorig jaar al data in staan kan ik net zoals in 2009 en 2010 alle ruimte gebruiken voor de dagen waarop wel iets bijzonders plaatsvond. Maar dan wel met dit verschil dat ik nu meerdere pagina's per maand heb... Kun je het nog volgen?
Dit is in elk geval de eerste pagina geworden:


Er is overigens nog een nieuw project waar ik mee bezig ben.
De halve scrapbook-wereld is momenteel aan het PL-len... Oftewel Project Life! Twee hele slimme Amerikaanse dames hebben een oud idee nieuw leven ingeblazen en hun producten zijn nu dus super-HOT. Ik vind het idee wel leuk maar zie het niet zitten om er te veel geld aan uit te geven... Zodoende heb ik het idee omgezet naar een wintersport-boek.

Dus i.p.v. een dure 12" binder heb ik zelf een 6"x 8" binder gemaakt. En i.p.v. dure insteekhoezen bestellen heb ik ze zelf gemaakt van L-mappen die ik nog had en mijn nieuwe naaimachine. 
Ik had de Winterpark collectionkit van Echo Park al gekocht en die was hier perfect voor.  Tenslotte had ik nog een beetje hulp van mijn Cameo boor de titel en dit is het voorlopige resultaat. 
Nu de inhoud nog!



Geen opmerkingen: