zondag 30 december 2012

Op de valreep...

van 2012 heb ik dan tóch mijn jaarboek voor 2013 af gekregen! Niet dat dat echt lastig was natuurlijk, want ik hem 'm helemaal met Sn@p! van Simple Sories gemaakt! Die lijn is echt ge-wel-dig! helemaal mijn ding... Niet voor niets heb ik meteen al 2! albums aangeschaft.
Het oranje album is dus mijn jaarboek geworden en in het blauwe album ga ik onze volgende grote reis vastleggen die over enkele maanden gaat plaatsvinden.

Maar goed... eerst het Jaarboek:


Ook de eerste pagina heb ik alvast gemaakt:


Verder heb ik de afgelopen tijd niet zo veel aan scrapbooking gedaan... Ja, ik heb kerstkaarten gemaakt (Dom, dom, dom, geen foto's), anderhalve layout gemaakt en mijn jaarboek van 2012 bijgewerkt... O, en ik heb mijn Floriade-smashbook afgemaakt... (Daar wil ik nog een keer een filmpje van maken!)

Van Sinterklaas heb ik o.a. spullen gekregen om cakepops te maken. Mijn eerste poging (15 dec.) was wel aardig maar nog een beetje saai;


Mijn tweede poging (26 dec.) was al een stuk beter;



Die heb ik kado gedaan aan mijn schoonfamilie omdat ze ons voor tweede kerstdag hadden uitgenodigd voor het eten! Ik geloof dat het wel in goede aarde viel!

Geen opmerkingen: