woensdag 2 april 2014

Ga je mee?

Dit jaar is een jaar met twee bijzondere verjaardagen in onze kleine familie. Zo mag Christ over twee weken zijn 50e verjaardag vieren, én over een week of zes vieren we dat mamma pas 65 lentes jong is. 

Voor de verjaardag van mamma wilde we iets aparts doen... Dus niet een zit-feestje in een zaaltje of zo. maar nét ff anders... En ik geloof dat dat wel gelukt is... We gaan met het hele gezelschap genieten van een high tea op tijdens een tocht op de Maas! Om de mensen uit te nodigen heb ik uitnodigingen gemaakt in cruise-stijl. Iedereen heeft ondertussen een ticketmapje ontvangen met daarin voor elke deelnemer een persoonlijke boardingpass.


Het idee hiervoor heb ik van Pinterest geplukt en vervolgens heb ik ze met de software van m'n Silhouette Cameo ontworpen en geprint. De boardingpasses heb ik ook met de Cameo gesneden... Veel werk maar zooooooooo de moeite waard!

Geen opmerkingen: