vrijdag 5 september 2014

Haul-blogpost die eigenlijk een haulvideo moest zijn...

Het leek me leuk om van de door mij gekochte goodies van de Knotsgekke Kaarten- en Scrapbookdagen een 'Haulvideo' te maken... Maar het ging mis... En dus, bij deze, ruim een week later... de foto's dan maar...

Gekregen van SU-vriendinnetje Yolanda.

Man, wat hadden ze hier veel bedels! Ik heb me kunnen inhouden...

De mat had ik nodig voor m'n Cameo en de Pick-me-up tool stond al lang op m'n verlanglijstje.

Inkt om uit te proberen... Helaas, ook deze drukt door...

Deze zakjes en stickers zijn perfect voor RAKjes en té leuk om te laten liggen... 

Natuurlijk heb ik een abonnement genomen op Paper Memories! 

En toen kwam ik op het station in Den Bosch nog even bij Starbucks terecht en vond ik eindelijk na ruim een jaar zoeken (eigenlijk al sinds april 2013) de juiste beker tegen!
Geen gigantische buit... Maar wel allemaal dingetjes die ik écht leuk vind... Het was best een leuke beurs... Ik miste maar één standje... Die waar je potjes tijd en rust kon kopen om weer eens lekker te knutselen...

Geen opmerkingen: