woensdag 31 december 2014

HAUL: Shoppen in Berlijn

Na een prachtige 'kerst' in Berlijn, leek het me wel leuk om te laten zien wat we (of eigenlijk... ik) gekocht hebben in deze heerlijke stad.


Op de eerste avond liepen we over een kerstmarkt en daar zagen we een schattig gouden beertje voor in de kerstboom. De beer is min of meer het symbool van Berlijn en dus mocht die mee naar huis.



De volgende dag kwamen we langs een LUSH winkel. Christ kan de geur van LUSH moeilijk verdragen en daarom kon ik geen bathbombs meenemen. Wél kon ik gebruik maken van de 50% korting door een flesje douchegel en een gekleurde lippenbalsem te kopen.


Bij KaDeWe heb ik een zak met Jelly Belly's gekocht die ondertussen natuurlijk alweer bijna op zijn!



Op de laatste dag van ons tripje hebben we kans gezien om nog een paar winkels te bezoeken. Christ kocht bij Saturn een MusicMan. Dit is een kleine kubus waar een USB-stick of micro-SD in kunt steken en vervolgens muziek op kunt draaien. Hij is oplaadbaar en gaat heel lang mee.Daarmee is ie superhandig voor mee op vakantie. Marjolein, dank je voor de tip!

Bij Douglas heb ik mezelf verwend met een proefsetje van Soap & Glory én een lipliner die bij m'n MAC lippenstift moest passen... In de winkel vond ik de kleur mooi, maar of ik dat nu nog vind, weet ik nog niet...



Vlak voor we gingen eten op de laatste avond vond ik bij Butlers nog een lunchbox en bij MUIJ een paar mooie zwarte fijnschrijvers. Bij de laatste winkel had ik nog veel meer kunnen kopen, maar ik ben sterk gebleven ;)



Geen opmerkingen: