maandag 15 juni 2015

Tas kapot = nieuwe clutch

Wat doe je wanneer je helemaal verzot bent geraakt op een bepaald, erg duur, designermerk met echt ge-wel-di-ge tassen en sieraden? 'Sparen' zul je zeggen...

Ja, dat ook inderdaad...

Maar ook een alternatief vinden...

En zo kan het zomaar dat je tegen een hele voordelige Michael Kors look-a-like aan loopt bij Primark.


Zelden heb ik een tas zo intensief gebruikt! Hij ging echt elke dag mee. En dat voor een tas van €12,00 !!! Maar daar zat 'm ook wel het probleem... Voor dat geld kan de kwaliteit natuurlijk niet heel goed zijn, en na een maand of 3 scheurde een hengsel af.

Nu had ik na een maand al besloten dat ik zou gaan sparen voor de 'echte' Michael Kors tas.


De outlet-versie wel te verstaan, want de collection-versie met de MK-hanger, is helaas nog een stuk duurder!


Wat is ie mooi he?
Zucht...

Toen m'n nepper stuk ging, was ik op z'n zachts gezegd 'not amuzed'. Want 'now way' dat ik toen al een MK tas kon kopen! Maar geduld is een schone zaak en die tas die komt er, dat weet ik zeker!

Wat ik met de kapotte Primark-tas heb gedaan? Nou, een clutch van gemaakt!

Geen opmerkingen: