donderdag 23 juli 2015

Yumble

21 juli 2015, Een uur of 18:00...

'Waren dat de laatste gasten?' Yep, we kunnen afsluiten. 'Was weer een best goede dag vandaag! Mensen waren enthousiast. Leuk werken zo!'

18:10 uur

'OEPS' Toch niet de laatste gasten... Ook deze gingen blij weg!
Wat krijg ik toch altijd een kick van al die blije gezichten...

18:15 uur

De directrice heeft een mededeling...

18:30 uur

#$@%****** BOM *******#$!$
We mogen niet verder... Krijgen niet de kans om te bewijzen dat het concept werkt! Wie denkt er nu dat een innovatief leisure concept na 4 maanden al optimaal draait! What the f...


22 juli 2015, 12:00 uur

Nog een laatste keer komen we bijeen... Wederom een mooie speech van de directrice... Wat ze zeg is allemaal zo to the point...
De tranen vloeien rijkelijk.

Het ongeloof blijft...


Op het moment dat ik dit schrijf, is het faillissement van Yumble al aangevraagd (Volgens de media in elk geval... ik was er nl niet bij en kan het dus ook niet bevestigen). Ik weet wel zeker dat er wel degelijk hoop is dat het concept een doorstart kan vinden... Of dit lukt, en wanneer dat dan is... Tja, de toekomst zal het ons leren...

Mocht het lukken, en mochten veel van de collega's van nu terug kunnen komen, weet ik wel zeker dat we door deze ervaring alleen nog maar sterker zijn geworden!

Eenmaal een Yumbler, altijd een Yumbler!

Geen opmerkingen: