zondag 30 maart 2008

Cropavond

Gisteren was het dan eindelijk weer eens gelukt om (een deel) van wat we voor de mal 'De CropDiva's' noemen bij elkaar te krijgen voor een cropavond.
Nicole en Manita kwamen naar Horst toe om bij mij te croppen... het was bere gezellig en we zijn lekker creatief bezig geweest.

Hoewel ik eigenlijk niet meer met deze foto wilde scrappen (Ik heb er al zo veel mee gedaan!) Kon ik niet om het feit heen dat de foto perfect bij dit papier van Creative Café past... Ik ben met het resultaat erg tevreden...

Vervolgens ben ik begonnen aan deze Layout (excuus voor de slechte foto):

Vanavond heb ik 'm afgemaakt. Hij is niet helemaal mijn stijl en mét knopen maar ook deze is leuk geworden... Al zeg ik het zelf...
Woensdag is er weer een cropavond bij Manita in de winkel. Ik ben benieuwd wat er dan weer uit mijn vingers komt... Enne, zou dan al de uitslag bekend zijn van de designteam wedstrijd?

Geen opmerkingen: