zaterdag 12 april 2008

Ons huis

Vorige week zijn Christ en ik op bezoek geweest bij Nancy en Marc. Dit zijn hele goede vrienden van ons die we helaas maar een paar keer paar jaar zien. Dit komt o.a. omdat zij in België wonen...

Vorige najaar zijn ze bij ons op bezoek geweest toen we in Blerick 'logeerden' en tijdens de verbouwing zijn ze ook heeeellllll even in Horst geweest... daarom hadden wij foto's gemaakt om te laten zien van hoe ons huis er nu uit ziet nu we weer eens bij hen in Neerpelt kwamen...

Het was zoals gewoonlijk een heel fijn bezoek met veel gezelligheid.

En nu bedacht ik me dus ineens dat ik ons huis nog helemaal niet op de blog heb gezet!!! Dus bij deze...

De buitenkant is nog niet helemaal klaar! We zijn nog op zoek naar een schilder die het houtwerk onder handen moet nemen aan de buitenkant... Het is de bedoeling dat de voordeur en de draaibaren raamkozijnen blauw worden en de rest gebroken wit...




In de keuken ontbreekt alleen nog het rooster van de plintverwarming!


Onze woonkamer!


Onze slaapkamer...
Met mijn kaptafel!


Onze inloopkast ( met schuifdeuren) c.q. logeerkamer.


Mijn scrapkamer die Christ de computerkamer noemt. (Hihihi).




En tenslotte de badkamer en het toilet waar Christ met recht trots op mag zijn want hij heeft die allebei helemaal zelf verbouwd!!!
























Vanavond krijgen we bezoek voor de verjaardag van Christ en dan kunnen we ierdereen eindelijk de GRAND TOUR geven...

Geen opmerkingen: