maandag 21 april 2008

3rd Dutch SIScrop

Het is alweer achter de rug...
Gisteren in alle vroegte samen met Manita en Nicole richting Ede vertrokken... Daar kwamen we als een van de eersten aan zodat ik die grote auto van mamma goed kon parkeren! (Wel fijn, we kregen alles mee en nu hoefden we al onze bagage niet ver te slepen!)

Eerst was het natuurlijk volop kennismaken met iedereen en werden er al ATC's uitgewisseld... Die van mij vielen ook in goede aarde geloof ik... vervolgens hebben we geshopt en aan de Round Robin gewerkt. Dat is altijd erg leuk en het resultaat dat er uit kwam was zeker de moeite waard dit keer. Ik ben er erg blij mee.

Vervolgens heb ik een layout afgemaakt en met de foto die Ria mij gegeven had voor de Forum Foto Swap heb ik meteen een 20x20 layout gemaakt... Tja, en omdat ie klaar was heb ik 'm ook maar meteen aan Ria gegeven!!!

Dit is het resultaat;


Geen opmerkingen: