donderdag 1 mei 2008

Waar blijft de tijd???

Tja, dat vragen we onszelf denk ik allemaal wel een af...

Afgelopen zaterdag was het dan alweer voor de derde keer Scrapdag bij Special Memories. Manita had zichzelf weer eens overtroffen met haar fantastische workshops...
Zoals altijd was alles maar dan ook alles goed verzorgd;
- Gave workshops
- Ruim voldoende materiaal
- Goodiebag
- Leuke mensen
- Voldoende ruimte
- Heerlijke lunch
- Goed diner
Dus 3x hoera voor Manita, Diny en Paulien

Afgelopen zondag zijn Christ en ik naar Berlijn vertrokken...
Dit keer hebben we vooral van de stad genoten.


Dus lekker coctails drinken, flaneren en winkelen... Het was heerlijk. We begonnen 's ochtends met een ruim plan en zagen dan wel waar we uiteindelijk uit kwamen... Zo hebben we kilometers gewandeld en allerlei leuke dingen gezien...
Op een gegeven moment kwamen we bij een boekenmarkt uit... Hier heb ik een heel oud duits en een heel oud japans (althans, ik denk dat het japans is!) boek gekocht om mee te scrappen!!!
Dat hadden we dus nooit gevonden als we niet gewoon waren gaan lopen!
Overigens zijn we ook naar een museum geweest! In het DDR museum hebben we leuke foto's in een Trabbi gemaakt! Kijk maar;


We zijn gisteren op Koninginnedag, na een ontspannen rit weer thuis gekomen. Gelukkig hebben we nog een paar dagen vrij om bij te komen!!!

En vandaag zag ik dat ik eindelijk m'n mond open mag doen over de Designteamwedstrijd van Special Memories!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb (een beetje) gewonnen...

Een beetje, omdat Manita heeft besloten niet een nieuw teamlid te kiezen maar met gastdesigners te gaan werken. Manita heeft mij en nog een dame (Oh wat genant... Weet haar naam niet meer... geloof dat ze Yvon heet...) gevraagd om als eerste als gastdesigner op te treden. En natuurlijk heb ik JA gezegd... Ik ga alles op alles zetten om iets moois af te leveren... ben benieuwd wat Manita voor me in petto heeft...

Geen opmerkingen: