maandag 5 mei 2008

De vakantie alweer bijna voorbij!

Wat vliegen de dagen toch om wanneer je het na de zin hebt! Ja ja, ik weet het... ik val in herhaling... Toch is het me de afgelopen dagen weer extra opgevallen...

Samen met Christ heb ik de hele donderdag aan ons nieuwe Torresol vliegengordijn gewerkt... Wat een karwei zeg! Maar het resultaat mag er zijn... Overigens was het reuze gezellig, zo samen op de bank aan het werk...

Vrijdag hebben we samen boodschappen gedaan en verder heerlijk gerelaxed! 's avonds zijn we naar de huwelijksreceptie geweest van mijn ex-collega Pieter... Ik vind het altijd fijn dat Christ dan mee gaat... Iets wat wij vrij normaal vinden maar voor velen toch altijd weer vreemd...

Zaterdag heeft Christ mij afgezet in Venlo. Eenmaal bij Special memories werd ik door Manita gevraagd alsnog mee te helpen met de Make&Take. Geen punt! Ik vond het zelfs heel leuk om te doen... Toen iedereen weer weg was en alles was opgeruimd zijn we met z'n vieren (Dini, Claudia, Manita en ik) naar Clevers in Grubbenvorst gegaan voor een heerlijke ijstafel. mmmmmmmmmmmmmmmm...
Bij thuiskomst hebben Christ en ik nog een heerlijke wandeling gemaakt... En ook dat was heel fijn.

Gisteren stond helemaal in het teken van de verjaardag van tante Trudy en mamma. Zij vierden hun verjaardag in de tuin van Tante Trudy en Ome Joop. Het was heerlijk weer dus we hebben echt de hele middag buiten gezeten... En eindelijk hebben we dan ook kennis mogen maken met Bo... de nieuwe liefde van Stefanie...

En nu is het alweer maandag...

Ik ben al lekker bezig geweest met mijn designteam project... En zojuist belde mamma of ik gezellig koffie kwam drinken! Dat ga ik dus maar eens doen... daarna nog even boodschappen doen en dan weer scrappen!!! Eindelijk... want zo veel tijd heb ik daat niet voor gehad de laatste dagen. hihihi...

Geen opmerkingen: