dinsdag 17 juni 2008

Jullie hulp nodig!

Het Nederlandse scrapmagazine 'SCRAP!' heeft dit jaar een wedstrijd uitgeschreven voor scrappers, scrapproducten en scrapwinkels. Het is de bedoeling dat de beste scrapper, het beste scrapproduct en de beste scrapwinkel van 2008 gekroond worden. Natuurlijk wil ik Manita helpen de verkiezing tot beste scrapwinkel van 2008 te winnen!
MAAR DAARVOOR HEB IK JULLIE HULP NODIG!!!
Stuur net als ik een e-mail naar scrap@fcklap.nl met als onderwerp: Winkel van 2008
Zet in je e-mail de volgende tekst: De beste scrapwinkel van 2008 is Special Memories in Venlo.
Je maakt hiermee mij en Manita heel erg blij én je maakt ook nog eens kans op een mooie scrapprijs! (Die je natuurlijk geheel vrijwillig aan mij mag doneren als je zelf geen scrapper bent, hihihi)
Bij voorbaat jullie hartelijke dank...
PS. wanneer je meerdere e-mail adressen hebt kun je natuurlijk meerdere keren stemmen!

Geen opmerkingen: