vrijdag 4 juli 2008

Mijn KiPi is kaput!

Gisterenavond was ik om half acht klaar met m'n werk en ik wilde nog snel naar Venlo om m'n nieuwe bril te laten aanpassen (krijg er hoofdpijn van!), toen mijn auto ineens afsloeg... Ik heb 'm laten uitrollen op een parkeerstrook en heb de wegenwacht gebeld.

Dat was op 19.40 uur.

Christ, die ik ook gebeld had, kwam om 20.00 uur waardoor ik in elk geval niet meer alleen was...

Om 20.45 uur belde de ANWB terug dat het nog wel een half uur zou gaan duren!

Om 21.20 uur kwam er een auto van een sleepdienst. Die medewerker kreeg de auto ook niet aan de praat dus hij moest naar de garage in Venray. Omdat die niet meer open was werd de auto naar het terrein van de sleepdienst gebracht.

Om 21.45 uur belde de ANWB om te vertellen dat ze iemand zouden sturen om de auto naar de garage te brengen! Maarja, dat was dus al geregeld! Ze belde dus behoorlijk achter de feiten aan... Toen heb ik Kia assistence gebeld met de vraag of ik recht heb op vervangend vervoer? Dat bleek zo te zijn. Dus we moesten even wachten.

Om 22.20 uur kwam de fax bij de sleepdienst binnen van Kia dat ze me een auto mochten meegeven.

Sinds gisterenavond 22.40 uur rij ik rond in een zilvergrijze Luxe Fiat Panda...

Vanochtend word mijn KiPi naar Venray gebracht en dan is het afwachten... als het maar niet de krukas is! Dat is een half jaar terug nog op TV geweest bij Kassa of Radar! Dus daar ben ik een beetje bang voor...

Maar we zullen wel zien...

Geen opmerkingen: