maandag 7 juli 2008

Partytime!

Gisteren hebben we dan eindelijk onze langverwachte housewarming party gehouden... het was supergezellig maar ook wel heel druk... Gelukkig speelde het weer goed mee en hebben we de hele middag buiten gezeten (en gestaan).


 Fam. Leenen

Bo en Stefanie

Anita en Paul

Christ en ik

Mamma met keukenprins!

En vandaag was er ook nog goed nieuw!
Nadat ik vanochtend in alle vroegte de Panda terug gebracht had en ze me op m'n werk hebben afgezet heb ik de hele dag lopen regelen om voor 6 uur bij de Kia garage in Venray te komen! Aangezien niemand die die kant uit ging op een acceptabel tijdstip vrij was heb ik uiteindelijk de stoute schoenen aangedaan en heb ik Manita gebeld!
Om 16.00 uur ben ik gestopt met werken en heb ik dus bus naar Venray gepakt. Manita heeft mij vervolgens per auto naar de Kia garage gebracht... Manita, je was mijn reddende engel vandaag!
Eenmaal aangekomen bleek m'n auto al gerepareerd! Dat had ik dus noooooooooooit verwacht... Hoewel de monteur ook veel erger had verwacht bleek er alleen maar een sensor stuk te zijn! dat was dus zo opgelost en viel volledig in de garantie!
poeh poeh, ben toch wel opgelucht dat ik m'n KiPi weer heb!

Geen opmerkingen: