zondag 7 september 2008

Kaarten maken

Tot voorkort had ik nog nooit scrapkaarten gemaakt. Wel tegoedbonnen en zo, maar nog nooit scrapkaarten...
En toen werd Paulien 50 jaar... Dus ik toch maar aan de slag... en dit is het geworden;

En vandaag heb ik ik m'n tweede scrapkaart gemaakt. Dit keer bestemd voor de kersverse ouders van Elyse die gisteren is geboren.

De kaart voor Elyse mocht vooral niet baby zoet zijn... want dat zijn haar ouders ook niet! Ik vind zelf wel dat dat gelukt is... Wat vinden jullie?

2 opmerkingen:

Annemarie zei

Hoi Judith.
Toch eerst even naar je kaarten kijken en ik vind ze heel mooi. Lekker rustig en daar hou ik wel van.....
Groetjes van annemarie.

Anoniem zei

Hey Judith

naar aanleiding van gsiteren toch effe komen speiken naar je mooie kaarten ik vind ze erg leuk geworden

groetjes poohscrap