zaterdag 20 september 2008

Oude familiefoto's

Vanwege onze familie Reünie van volgende week heb ik foto's zitten inscannen. Ze zijn leuk... maar na 51 stuks was ik het wel beu! Hier zal ik een paar foto's laten zien!

Mijn opa en oma op hun 50 jarige huwelijksfeest.

Mijn moeder met haar oudere zus op de kermis.

Ikke, aan het poetsen (ahum) in de winkel van pappa...

Een tante, twee neefjes en een nichtje bij mijn moeder op het huwelijksfeest van mijn ouders.

Met een paar neven en nichtjes rond een doos met inpakpapier. Mijn jongste neefje zat er ook in! Hihi

Ik vind de foto's zo leuk dat ik ze in het book dat ik gemaakt heb op de vorige scrapdag wil gaan plakken. Maar dat zal nog even moeten wachten want ik heb nog een hele waslijst aan lopende projecten! Zoals gewoonlijk...

Geen opmerkingen: