zondag 28 december 2008

Designteam

Een week of twee geleden heb ik weer een pakket gekregen van Special Memories. Dit keer met het verzoek er voornamelijk layouts mee te maken! Oef, dit keer heb ik een pakket in de kleuren Geel, zwart donkerblauw en petrol gekregen... Vooral dat geel word nog een hele uitdaging voor mij...

Toch was de eerste layout en een kaartje zo gemaakt... Maar ik moet nog eens aan de slag want het pakket is nog lang niet opgebruikt!


De foto's zijn gemaakt tijdens onze housewarming / verjaardags party afgelopen zomer. Het laat maar weer eens zien dat een serie foto's heel leuk verwerkt kunnen worden. Al zeg ik het zelf! Hihihi

2 opmerkingen:

Annemarie zei

De eerste 2 projectjes waren al heele rg leuk, dus ik ben benieuwd wat nu nog meer volgt......maar jou kennende word het weer iets heel moois....
Groetjes van Annemarie

Marielle zei

Hele leuke layout en kaartje heb je weer gemaakt ziet er super uit,lijkt mij inderdaad ook een lastige kleur.
groetjes van Marielle