donderdag 1 januari 2009

Bye bye 2008, hello 2009

Nu het jaar 2008 voorbij is, is het ook voor mij tijd om dit jaar te overdenken;

Januari
Het jaar gestart met een leuke nieuwjaarsdag in Eindhoven bij Ad en Joke.
De verbouwing van ons nieuwe huisje werd afgerond. Eindelijk wonen we dat weer in Horst.
Vanwege de verbouwing geen skivakantie voor ons dit jaar! Iets wat vooral Christ zwaar is gevallen.
Februari
Een saaie maand want er is niets noemenswaardigs gebeurt!
Maart
Nog zo'n maand die ongemerkt voorbij is gevlogen!
April
Eindelijk weer een scrapbookdag. We hebben een waanzinnig mooi boek gemaakt. het boek is zelfs zo mooi dat ik er nog steeds geen foto's voor heb gekozen...
Samen met Christ ben ik een paar dagen naar Berlijn geweest. Heerlijk...
Mei
Ik was gastdesigner voor Special Memories!
Juni
Samen met Manita en Claudia naar Scrap-a-Ganza geweest. leuk, maar niet spectaculeer.
Veel leuker was het bezoek van Melodee Langworthy aan Venlo. Ik heb haar 's middags geassisteerd en 's avond heb ik zelf meegedaan met de workshop.
Juli
Mijn 35e verjaardag hebben we geviert in combinatie met een housewarming. Het werd een erg druk maar wel heel gezellig feest.
We vertrokken naar Miami voor een waanzinnige cruisevakantie. Echt wel voor herhaling vatbaar!
Augustus
Een nieuwe laptop aangeschaft. Het is een minilaptop die ik dus veel gemakkelijker mee kan nemen. Heerlijk...
September
Samen met de neven en nichten van Christ zijn we een lang weekend naar Duitsland geweest. Dat weekend is altijd leuk en ook dit jaar weer zeer geslaagd!
Christ had me voor mijn verjaardag verrast met kaartjes voor de musical Les Miserables. We zijn er in September daadwerkelijk naartoe gegaan en het was geweldig.
Oktober
Manita heeft me gevraagd om lid te worden van het Special Memories designteam en ik kreeg deze maand mijn eerste pizzadoos als designer.
Tijd voor de tweede scrapbookdag van dit jaar. Dit keer in Helden en wat waren we met veel mensen zeg!
November
Christ en ik zijn voor de wet 5 jaar getrouwd!
December
Na een jaar is mijn functie dusdanig veranderd dat ik me er niet meer gelukkig in voel. Samen met mijn manager ben ik dan ook intern opzoek naar een nieuwe uitdaging.
Het jaar gezellig afgesloten met een etentje met vrienden in Geldrop en thuis met weer andere vrienden.

Kort samengevat was 2008 het jaar van lekker wonen in Horst, een geweldige vakantie in de VS, veel scrappen en nieuwe (scrap)vriendinnen, niet zo lekker in m'n vel zitten en een pittige baan.

Voor 2009 staan alweer leuke dingen op de planning. Wie weet wat voor een jaar het gaat worden.

Iedereen in elk geval bedankt voor het met me meeleven, me steunen en accepteren van mijn vriendschap.

XOXO Judith

1 opmerking:

scrap-lady zei

Hoi Judith,

Het is gelukt.
Alsnog bedankt voor de uitleg.
Nog een fijn weekend.

Groetjes Miriam.