zondag 7 december 2008

Een nieuwe coupe!

De laatste paar jaar heb ik m'n haar weer wat langer gehad. Het varieerde wel tussen over de schouder en een soort page lengte maar het was altijd lang. En ik droeg het meestal los.

De Laatste twee maanden droeg ik eigenlijk altijd in een staart of een soort knotje. meestal begon ik wel met haren los... maar het eindigde altijd vast...

Sinds afgelopen donderdag is dat weer verleden tijd!
Linda Jacobs van Lin's Hairdesign (tel. 06-18013569) is thuiskapster en heeft mij bij mij thuis van deze nieuwe coupe voorzien:

Ik ben er dus echt superblij mee. Het is voor mij niet de eerste keer dat ik het zo kort heb maar het is elke keer toch weer wennen... Naast de coupe ben ik ook heel blij met de kleur. Het is een mooie warme donker bruin geworden met een paar high lights.

1 opmerking:

Unknown zei

staat je erg leuk Judith!!