vrijdag 12 december 2008

Kerstmis en een boekje

Vorige week hebben Christ en ik de kerstboom gezet.

Omdat Christ graag net als vroeger een bonte kerstboom wil en ik dat dus eigenlijk helemaal niets vind... Hebben een een compromis gesloten. Wél en bonte boom maar dan met een aantal hippe kleuren. Zodoende is onze boom dus Fucsia/Oranje/geel/Lime/Aqua. Met ook nog een beetje bling erin... helaas komt het op de foto niet echt goed over en ik wil eigenlijk nog meer ornamenten voor erbij want hij is nog erg leeg, die boom van ons...



















Gisteren zag ik bij Special Memories een leeg doosje liggen. Daar heb ik dit ornament van gemaakt. Die heb ik er dus ook bij gehangen. Ben benieuwd wat Christ er van vind want die heeft 'm nog niet gezien!























Op 21 december a.s. word Elyse gedoopt. Sascha had mij gevraagd om een boekje te maken waarin de genodigden een wens voor Elyse kunnen schrijven. De titel werd dan ook '15 wensen voor Elyse'. En dit is het geworden...




1 opmerking:

Annemarie zei

Wat een superleuk boekje heb je gemaakt en wat een gaaf idee die vlinders van die rondjes......En helemaal mijn kleurtjes......
Groetjes van annemarie.