maandag 15 december 2008

Vanaf nu te boeken: Workshop

Sinds dit weekend is mijn workshop dan eindelijk te boeken!

Dinsdag 10 februari van 18.30 - 22.00 uur
Bij Special Memories in Venlo
Kosten: € 22,50 (incl. materiaal, koffie/thee/fris en iets lekkers
begeleiding: IKKE

En dit gaan we maken:

Een doosje met deksel
En de inhoud: Miniboekje en kaartjes.

Ik heb een BOX of my life gemaakt, maar je kunt er allerlei thema's aan hangen.
Bijv. Receptenbox, Familieleden box, Vakantiebox, Gedichten box enz.
Het papier mag je zelf kiezen dus je kunt er helemaal je eigen sfeer aan geven.

Heb je interesse om deze workshop te volgen? neem dan contact op met Manita Philipsen.

Special Memories.
Nieuwstraat 62
5911 JV VENLO

Tel: +31 (0)77-78 50 260
of
Tel: +31 (0)6 45796954

E-mail: info@specialmemories.nl

of kijk op www.specialmemories.nl

Groetjes van Judith

2 opmerkingen:

Annemarie zei

Hoi Judith....
Een keigave box heb je gemaakt en ik heb me al opgegeven voor je workshoppie en ik heb er keiveel zin in.....Alleen 1 groot nadeel hebben we wel........HET DUURT NOG ZO LANG......
Groetjes van Annemarie.

Anoniem zei

ik heb hem geboekt en heb er superveel zin in.
Een keimooie Box echt supergaaf

groetjes marielle