woensdag 21 maart 2012

Zomaar een layout en een hoes voor mijn e-reader...

En dan breekt zomaar ineens de laatste week aan waarin ik nog veel vrije tijd heb!

Terugkijkend op 9! maanden werkloosheid, kan ik alleen maar concluderen dat die maanden omgevlogen zijn! Ik heb goede periodes gehad en slechte. En ik begrijp nu een beetje hoe het komt dat iemand die niet (buiten de deur) werkt het zo druk kan hebben... je weet wel, die mensen die met pensioen gaan en ineens nergens meer tijd voor hebben.... En huisvrouwen die overlopen van alles dat ze moeten doen terwijl jij, die toch ook nog buitenshuis werkt en veel van die dingen er ook bij moet doen, wél tijd kunt vrijmaken...

Ik heb er nu begrip voor...

Niet dat ik weet waar het aan ligt! Ik sta ook gewoon op tijd op elke dag en de dag heeft net zo veel uren als bij anderen... Maar toch...

Maandag a.s. gaat het beginnen... Eerst nog ruim een week allerlei voorbereidingen, trainingen (ontvangen én geven) en testen. Dan op 4 april de grand opening met onze Koningin! (Ik hoop dat ik er dan mag zijn want ik zou 'onze' Bea best eens in het eggie willen zien)... En vanaf 5 april de eerste dag open voor publiek.... Spannmend...

Maar ik dwaal af!

Omdat ik deze week alleen de di, woe en (deels) do thuis ben, was ik afgelopen zondag al gestart met het inpakken van cropspullen voor ons aankomende cropweekend (jaaaaaaaaaaaaa, dat zit er ook nog ff tussendoor!). Maar we hadden maandag-avond nog wel een cropavond!
Dus, heb ik wat papier, stempels en stiften meegenomen en daarmee heb ik een oude techniek gebruikt.

Een jaar of 2 geleden zag ik dit op de blog van Ingeborg en ook toen heb ik 'm 2x nagemaakt. Nu heb ik dat dus nog eens gedaan...


Bij gebrek aan een goede en praktische beschermhoes voor mijn nieuwe e-reader (ja, eindelijk heb ik een nieuwe!), heb ik die maar zelf gemaakt een tijdje geleden...

Deze eerste versie was nu niet echt wat je zegt... MOOI! Hij was te groot, niet helemaal goed afgewerkt en begon al vrij snel wat te rafelen...


Dus heb ik de biaisband er weer helemaal vanaf gehaald (wat een kle** karwei!), en deze er opnieuw maar nu strakker én nauwkeuriger er weer opgezet. Om de rug te verstevigen heb ik er eerst ook nog twee stukken lint tussen gezet... Nu past ie veel beter en is ie ook netjes(er) afgewerkt...



Geen opmerkingen: