dinsdag 3 april 2012

Opzij, opzij, opzij, ik heb een ongelofelijke haast...

Ja hoor, het is weer zo ver... Heb bijna geen tijd meer... Ben druk druk druk... en daar bovenop ook nog ziek!!! maar goed... ik zal maar bij het begin beginnen...

Vrijdagochtend, 23 maart was dan eindelijk ons jaarlijkse cropweekend weer aangebroken. We hadden net als vorig jaar een bungalow in Leersum gehuurd en nav vorig jaar vertrokken we nu al 's ochtends. Op die manier konden we nog vóór we de bungalow in konden al shoppen in Nieuwegein!

Uiteindelijk vulde het weekend zich met shoppen, croppen, eten, beppen, borrelen, meer shoppen, meer croppen, nog meer shoppen én croppen en lekker uit eten... We willen volgend jaar weer!

v.l.n.r. Joan, Annemarie, Annie, ik en Thea na een geslaagde shopronde bij Scrapdelight.

Mijn buit bij Scrapdelight!

Mijn eerste buit bij Paper & Pictures...

En mijn buit van de tweede ronde bij Truike!

Een kaart met de nieuwe stempelset en restjes papier.

Nog meer restjes op een kaart.

Een ingewikkelde kaart, nagemaakt van een kaart die Joan met haar verjaardag ontvangen had.

Layout die ik thuis met de Cameo al een heel end had voorbereid...

Nagemaakt van Bella blvd...

En ook deze layout heb ik nagemaakt... Ik heb er maanden mee gewacht en uiteindelijk toch maar toegegeven... Ik vind het origineel zooooo mooi! En nu heb ik er zelf ook één...


Op maandag moest ik helaas al om 7 uur vertrekken omdat ik om 9 uur in Venlo werd verwacht voor een training. Eenmaal daar, bleek de training pas om 10.00 uur te beginnen! Nee, echt blij was ik niet!!!

Op maandag hadden we train de trainer training, op dinsdag kregen we allerlei instructies. Op donderdag en vrijdag gaven we trainingen en maakten we kennis met onze teams.

En toen was het zaterdag... De testdag! Spannend hoor!!! We hebben het heel druk gehad, maar het is wat ons betreft eigenlijk allemaal goed gegaan! Wel was ik doodmoe naderhand... dat word nog wat...
Gelukkig had ik afgelopen zondag gewoon vrij. Daarom konden Christ en ik gewoon naar het feestje van Marc & Nancy... Zij gaan volgende week definitief naar hun prachtige berg in St. Just (Frankrijk). Het was een heel leuk feestje... alleen jammer dat ik ziek begon te worden! Uiteindelijk zijn we iets eerder vertrokken. 

En ja hoor, ik heb dus een griepje te pakken!

Gisterenmiddag heb ik mezelf dus maar uit bed gesleept voor een vergadering en vanmiddag moet ik opdraven voor een extra training... Morgenvroeg hebben we dan nog een kleine meeting... (Geen glimp van Bea voor mij dus)...

En dan hoop ik dat ik donderdag voldoende ben opgeknapt... Want dan gaan we echt beginnen... En in één ruk door tot 2e paasdag, want dan ben ik vrij!

Geen opmerkingen: