donderdag 31 mei 2012

Zomaar even

Zomaar even een berichtje van mij...
En eigenlijk heb ik niets nieuws te melden... Ja, dat ik het druk heb... En dat ik mijn nieuwe baan he-le-maal geweldig vind! Maarja, das geen nieuws meer ;)

En toch had ik behoefte om even een stukje te schrijven...

Weet je, er zitten twee nadelen aan dit werk... Dat het tijdelijk is! (Dat word janken 7 oktober!) én dat ik er bijna continu mee bezig ben... Zelfs als ik vrij ben, is er wel weer een reden om tóch even de mail te checken, of contact te hebben met mijn collega 'teamleaders, of er is een vergadering die te belangrijk is om niet te gaan, of er is een borrel die je toch niet wilt missen (ook vanwege de contacten die je er op doet!)... En weet je, ik vind het bijna allemaal even leuk, en dus ga je er telkens voor, en dus kom je jezelf af en toe flink tegen... Tja, en aangezien ik zelf altijd als laatste door heb dat het me te veel word, loop ik af en toe vol tegen die plaat die ik dan voor m'n kop heb!!!

Dus is hier zitten en dit blabla stukje schrijven eigenlijk weer heel goed voor me omdat ik nu toch echt even rustig en ontspannen aan de pc zit (doe ik nu eenmaal graag), en om die reden is het eigenlijk ook geen blabla stukje maar een therapeutisch stukje... Ehhh, kun je het nog volgen?

Er zijn de laatste weken overigens allerlei leuke dingen gebeurt en er staan ook nog een paar leuke dingen op het programma:

- Zomervakantie 2013 geboekt
- Naar Clevers geweest met een paar cropvriendinnen (zomaar op een cropavond)
- Midweekje weg geboekt
- Feest in Gassel
- Grieken met de schoonfamilie
- Midweekje weg

Eigenlijk kan het gewoon niet op momenteel...

Dus Judith, neus in de wind, en lekker doorgaan (en af en toe de rem erop als die plaat weer te dicht bij komt natuurlijk)

Geen opmerkingen: