vrijdag 8 juni 2012

En nu, 2 jaar later, mag het op mijn blog...

Twee jaar geleden is het me gelukt om enkele van mijn scrap-werkstukken gepubliceerd te krijgen in Scrapbook Magazine. Één van de (terechte) regels is echter wel dat je zelf het werkstuk niet mag publiceren... Nu, twee jaar later mag dat wel... en hoewel het ondertussen natuurlijk helemaal achterhaald en ouderwets is... Wil ik het toch nog even laten zien...


Op pagina 22 en 23 stonden twee van mijn layouts:



En pagina 50,51 en 52 werden helemaal gevuld met mijn Material Girl kastje! Alleen jammer dat ze het niet helemaal goed hebben opgezet! Het boekje moet onderin zodat de kalender kan hangen!



Want zo was het eigenlijk de bedoeling!:




Maar goed, ook nu, twee jaar later ben ik nog steeds best wel trots op deze publicaties... Ergens vind ik het wel jammer dat het me niet vaker gelukt is..., ach, wie weet wat de toekomst brengt...

Geen opmerkingen: