donderdag 23 augustus 2012

Disney

Afgelopen woensdag vroeg collega/medewerker/stagiair Jos of ik geen zin had om mee naar Disney te gaan?
(Jos werkt in Disneyland Parijs in Buffalow Bill's Wild West Show) Eh, ja hoor... Wanneer? A.s. zaterdag... Geintje zeker!

Afgelopen donderdag kwam het nog eens ter sprake... Als Christ en ik wilden, konden we echt mee!

NICE!

Dus op donderdagavond een hotel geboekt en op vrijdag tussen de bedrijven door nog snel even afgesproken waar we Jos zouden treffen...


Christ en ik zijn op zaterdagochtend vertrokken en omdat het op onze route echt heerlijk rustig was, stonden we om 14:10 uur al in het hotel. Vanuit het hotel zijn we richting Val d'Europe gereden. Daar hebben we een beetje gewinkeld en alvast iets gegeten... Daarna zijn we richting Disney Village vertrokken. Omdat we erg vroeg waren, hebben we ook daar nog wat rondgekeken maar op een gegeven moment zijn we maar op de plek gaan zitten waar we afgesproken hadden...


Jos kwam op de afgesproken tijd aanlopen en samen met Stijn, Steve en Johan (vrienden van Jos die er inmiddels ook waren) nam hij ons mee achter de schermen.
Zoooooo gaaf! Hij liet ons bijna alles zien. Alleen de kleedkamers lukte even niet vanwege de aanwezigheid van enkele characters...




Na deze rondleiding was het tijd voor de show. Ook die was echt heel mooi (ook een tweede keer). Wel heb ik nog een appeltje te schillen met Jos... Ik vond het namelijk wel héél toevallig dat net ik uit het publiek werd gehaald om als 'vrijwilliger' mee te doen in de show! ;)







Na de show zijn we op een terras gaan zitten waar we hebben nagepraat. Christ en ik zijn om 01:45 uur naar het hotel vertrokken...

Op zondag hebben we Jos en z'n vrienden nog eens getroffen... Dit keer om het Disney park in te gaan. Dat wil zeggen, wij zijn het park in gegaan en Jos, Johan, Stijn en Steve zijn richting de paarden vertrokken.



Omdat het wel erg warm was (38 graden), hebben we vooral wat rond gekeken... Gelukkig is Disney ook heel leuk als je niet veel doen! Het was echt heel leuk... maar zo tegen een uur of 4 waren we wel klaar met de hitte! Dus zijn we maar verstandig geweest en zijn we naar huis gereden...

Jos, bedankt voor dit geweldige weekend!
Wanneer gaan we weer? ;)

Geen opmerkingen: