woensdag 12 september 2012

Sloddervos

Ik heb een bekentenis te doen... Ga ik dit echt schrijven... Ja! Ff doorzetten Juud...

Thuis ben ik een enorme sloddervos!

Zo, die is eruit!


Maar waarom nu deze bekentenis zul je denken... het zit er al een tijdje aan te komen, maar ik wil er gewoon iets aan doen... En met 'er iets aan doen', bedoel ik dat ik het opruimen makkelijker voor mezelf wil maken zodat ik eerder opruim en ik de vos in z'n hok kan houden :-)

Ik volg sinds een tijdje http://eenkastjeperdag365.blogspot.nl/ en dat heeft me aan het denken gezet... Zou zoiets voor mij ook werken? Gewoon, elke keer een klein projectje doen. Kwartiertje hier en half uurtje daar... En dan een opgeruimd huis... Zou zomaar kunnen....

Daar gaan we dan:


Onder deze puinhoop zit ergens mijn scraptafel... Zou ik die terug kunnen vinden?

Eens zien... Eendjes in de scraptas (is een lopend project), tas bij de tassen, oude roosters door de versnipperaar, leuke doosjes in de doosjestas (die ook eens uitgemest moet worden, maar dat is weer een heel nieuw project), Zie ik daar nu gewoon mijn paspoort liggen? Foei Judith!...

10 minuten later...

Kijk zo wil ik dat mijn scaptafel er uit ziet als ik niet aan het scappen ben!


Alleen die tijdschriften... die horen daar ook niet... Maar dfie zijn onderdeel van een veel groter project; Het reorganisser mijn scapspullen-project.... Die mogen daarom nog even blijven liggen!

Geen opmerkingen: