donderdag 18 oktober 2012

Floriade 2012

Het is (bijna) voorbij...

Toen ik in maart van dit jaar begon aan mijn Floriade avontuur, kon ik niet vermoeden dat het zo'n impact zou hebben... Het was geweldig! De saamhorigheid onder het personeel, de bezoekers uit alle hoeken en gaten van deze aardbol. De kou en de hitte... De zon en de regen... Heftige windvlagen en zelf een brand buiten het terrein met een evacuatie van het park tot gevolg... Stuk voor stuk ervaringen en indrukken die ik mee neem...

Ik heb er mogen ontdekken wat ik leuk vind om te doen én waar ik goed in ben... En dat geeft mij rust én energie!

Floriade, dank je wel!


Het gaat beginnen en de bedrijfskleding is in huis!

Zo zag ik er aan het begin uit!

Het Nederland paviljoen - de kiem- 

Prachtige orchideeën in de Villa Flora

Één van de trekkers, de Rabo Earthwalk.

Na een dagje als bezoeker ook nog even op de foto!
Werkoverleg in het zonnetje...

Af en toe bijspringen aan de balie.
Topteam!

En zo zie ik er nu uit!

Ook in de regen hebben we de grootste lol.
Met Michiel en Josh (dolle boel, super werken en zoooooo vermoeiend ;-)

Het officiële afscheid!

Laatste keer de deur dicht van 'ons' honk.
8 oktober, de ontmanteling is begonnen en dus is het park weer een
officieel bouwterrein. (Met oranje vestje...)
 En nu... mag ik nog een paar dagen meewerken aan wat administratieve afhandelingen en dan vanaf volgende week een keer... Op zoek naar een nieuwe mooie uitdaging...

Dat word nog lastig... Want zo'n gave baan vind ik nooit meer.... denk ik...


Geen opmerkingen: