vrijdag 18 april 2014

Waarom saai als het mooi kan?

vanavond zijn Christ en ik uitgenodigd voor een bruiloft. Een echte! Dus geen Brons, Zilver of Gouden echtpaar, maar een echt 'vers' paar. Ze zijn al een tijdje samen en dus krijgen ze een financiële bijdrage. En hoe verpak je dat leuker dan in een zelfgemaakte kaart!

Dit is 'm geworden:


En dit zit er in de binnenkant:



Ik heb mijn digitale spiegelreflexcamera ondertussen al een aantal jaren en hoewel ik nog steeds blij ben met de camera, was ik hélémaal klaar met de tas. Behalve dat die saai is... Zie je er meteen aan dat het een cameratas is, én is ie onhandig omdat er bhalve de camera (en accessoires) niets meer bij kon... Dus zat ik altijd te hannesen met m'n portemonnee, zonnebril en GSM...


Nu had ik op internet al gezocht naar instructies om zelf een fototas te maken... Maar daar was ik toch nog behoorlijk onzeker over... Ik stelde het dus telkens uit.
En toen zag ik op Pinterest iets voorbij komen... Waarom niet van een gewone damestas een fototas maken? En dat heb ik gedaan...

Eerst heb ik een tas uitgezocht, vervolgens heb ik schuim, stof, draagriem, schakels, BJ band en draad uitgezocht en ben ik aan de slag gegaan.


Hoewel het allemaal niet zo mooi recht is als ik zou willen en de afwerking nog wat te wensen over laat... Ben ik er toch wel heel trots op en blij mee...


Maar die camerariem is ook erg saai... Hihi, nu niet meer... Die heb ik ook maar 'even' gepimpt...


Geen opmerkingen: