dinsdag 6 mei 2014

Nieuwe hobby?

Toen ik een tijdje geleden alweer samen met Joan op de hobbybeurs in Venray was, zagen we een leuk Mozaïek-pakket waarmee je twee theelichten kon maken. Alles zat er bij. De theelichten, lijm, steentjes, glas, dewdrops, voegsel én instructies. We hebben dat pakket aangeschaft en vorige week zijn we aan de slag gegaan. We hadden alles zo bij elkaar gezocht dat Joan een theelicht in de kleuren Rood-Wit met wat Oranje en Gele accenten kon maken en ik een Theelicht in in Aqua-Wit met Kobald en Zeegroene accenten zou overhouden. Met nog een paar extra kraaltjes en schelpjes uit mijn eigen voorraad is 'm dit geworden:


Het was echt kei leuk om te doen en ik zou het best vaker willen doen... O jee, toch een nieuwe hobby? Ehhh, het zou zomaar kunnen dat ik nog vaker ga mozaïeken maar pas wanneer ik de Pergola/overkapping kan gaan inrichten... En aangezien die er nog niet eens staat, zal het nog wel ff duren...

Geen opmerkingen: