woensdag 14 mei 2014

PBabe-jes tijd!

Naast hele lieve 'ken ik al van vroeger'vriendinnen en 'knutsel'vriendinnen, heb ik ook nog 'oud-collega'vriendinnen. Nicole, leerde ik in mijn Oxxio mailteam-tijd kennen en Sharon en Eva in mijn Oxxio Quality-team tijd. Vervolgens ging ik net als Sharon en later ook Eva en Nicole naar Postbus51. Wendy kwam daar ook werken en toen Sharon, Eva en ik in de 'Flexpool' terecht kwamen werd het contact meer dan 'collega-contact'. 
Toen Sharon, Eva en ik naar OAD gingen werd dat alleen maar meer en spraken we een keer af. Nicole was er ook bij en later sloot Wendy zich aan. 

Inmiddels zijn Wendy, Nicole en ik weg bij het bedrijf maar de band blijft! Of moet ik zeggen, die is alleen maar hechter geworden... We hebben onszelf (voor de grap) een naam gegeven waarin onze oorspronkelijke band naar voren komt. PBabe-jes...

Vorige week waren ze weer eens hier en in tegenstelling tot onze meeste uitjes heb ik dit keer voor ze gekookt. Alleen het toetje heb ik aan Theo Clevers over gelaten...

Geen opmerkingen: