vrijdag 16 mei 2014

'Clowntje tekenen'

??? Watte?
Tja, zo noemt mijn man het wanneer ik iets van make-up op m'n gezicht smeer...
Maar goed, daar gaat deze blogpost dus niet over...

Je bent 40 (bijna 41), en bent wat betreft make-up nooit verder gekomen dan totaal-over-de-top-plamuur-maar-dicht-wedstrijddansmakeup of de ik-heb-geen-idee-dus-doe-ik-maar-een-blauw-lijntje-onder-m'n-ogen-makeup. wat doe je dan?  Nou... YouTube filmpjes bekijken, advies vragen van vriendinnen en shoppen...

Over het laatste ging mijn vorige bericht... En nu heb ik dan wel allerlei nieuwe make-up items... Maar ik kan er natuurlijk nog niet veel mee... Dussss... voor het feestje van mijn moeder ben ik er maar eens voor gaan zitten!

Aan de hand van een filmpje heb ik mezelf stap voor stap opgemaakt. Dus Primer, foundation, poeder, concealer, wenkbrauwpotlood, blush, highlighter, oogprimer, oogschaduw, eyeliner, oogpotlood, mascara en lippenstift. En, ik vond het voor zo'n eerste keer best goed gelukt. Ik kreeg dan ook leuke complimenten van mijn nichtjes :). Helaas kun je er op de foto eigenlijk heel weinig van zien...


Geen opmerkingen: