maandag 30 juni 2014

Happy birthday to me!

Gisteren heb ik alvast mijn verjaardag gevierd voor mijn familie. We hadden een BBQ gepland en zouden met z'n allen de WK wedstrijd Nederland-Mexico kijken (wat was het spannend zeg!).

Christ wilde niet wachten met kadoooooooootjes geven en dus kreeg ik zaterdagavond laat al m'n eerste pakjes. Spannendddddddd... En het was..... Mijn persoonlijke pedicure-maar-dan-anders.



Gisterenmorgen heb ik 'm meteen uitgeprobeerd en ik ben erg tevreden. Al in de eerste beurt heb ik bijna alle eelt weg kunnen halen. Superfijn dus.

En toen had Christ nóg een kado! Ik kreeg deze twee Pandora clips en een Pandora kraal. Ook kei leuk. Die Pandora armbanden blijf ik zo leuk vinden! Allemaal mooie herinneringen...


Van mamma kreeg ik een heel mooi bosje bloemen en een goed gevulde envelop. En ook van de rest kreeg ik envelopjes met inhoud en kadobonnen.



Ik had een paar grotere wensen dit jaar en door deze mooie cadeaus kon ik de Kärcher Window vac en de Filofax Pennybridge Pocket Raspberry bestellen. (Ikke helemaal heppie!).



Tja, en toevallig (ja echt, toevallig) moest ik vandaag in Venlo zijn! Dus toch maar even de stad in... FOUT!!! Hoewel, nu kón het wel natuurlijk...

In Venlo liep ik toch zomaar tegen deze ge-wel-di-ge tas van Desigual aan. Gelukkig was het prijsje ook mooi (afgeprijsd) en zodoende mocht ie met me mee.


Vervolgens ben ik bij MS Mode eindelijk geslaagd voor een korte broek! Een echte korte tot boven de knieën! Die had ik al járen niet meer gehad!


En tenslotte vond ik bij C&A in de supersale nog een leuke cardigan en bolero.



Lieve Christ, Mamma, Thijs, tante M., ome G., Anita, Huub, Ramòn, Yannick en Steefie, dank jullie wel voor jullie gulle giften! En {BLOOS}, ik heb nog iets over... Dat bewaar ik voor over een tijdje... Nieuw shirt misschien? Weer maatje(s) kleiner als het ff kan ;)

Geen opmerkingen: